FAQ - najczęściej zadawane pytania

Nie oferujemy możliwości zwrotu zakupionych produktów w sklepach stacjonarnych. Zwrot jest możliwy jedynie przez odesłanie produktów na adres: Telimena.pl, Dworcowa 55, 88-100 Inowrocław.

Koszt odesłania zwrotu wynosi 9 zł przez paczkomaty InPost - oferta ta jest dostępna tylko dla klientów, którzy byli zalogowani w momencie składania zamówienia.

Klienci, którzy robili zakupy bez zakładania konta, mogą pobrać formularz zwrotu. Wypełniony formularz zwrotu należy dołączyć do paczki. Przesyłkę zwrotną klient może odesłać dowolnym przewoźnikiem, pokrywając koszty zwrotu we własnym zakresie.

Udostępniamy klientom opcję wymiany produktów. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta

Kod rabatowy można aktywować po zalogowaniu się na swoje konto klienta. Następnie należy wejść w zakładkę Twoje Konto-> Profity za bycie lojalnym klientem-> Moje rabaty. Po aktywowaniu kodu, ceny na stronie zostaną automatycznie obniżone o wartość rabatu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel