FAQ - najczęściej zadawane pytania

Telimena.pl to sklep internetowy z bielizną firmy Triumph International – czołowego producenta bielizny na świecie. Bielizna Triumph jest znana i ceniona przez kobiety w ponad 120 krajach. Triumph to bielizna projektowana zgodnie z najnowszymi trendami mody dla kobiet pewnych siebie, ceniących komfort, innowacje i najwyższą jakość.

Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się telefonicznie lub e-mailowo. Adres mailowy: sklep@telimena.pl. Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się również dzwoniąc pod numer 52 335 86 60.

Nie, nie ma minimalnej wartości zamówienia.

Zamówienie może ulec zmianie bądź może zostać anulowane na prośbę klienta jedynie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy z biurem obsługi klienta.

Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród poniższych:

  • za pobraniem
  • z przedpłatą (masz 5 dni na opłacenie zamówienia od momentu złożenia zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie automatycznie anulowane)
    - przelew bankowy
    - płatność online PayU (karty płatnicze, przelewy online)
    - płatność online PayPal
    - bon podarunkowy

*Nie realizujemy zamówień z płatnością przy odbiorze dla DPD i Poczty Polskiej

  Wartość zamówienia  

przedpłata dopłata przy pobraniu
  poniżej 150zł  150 - 300zł powyżej 300zł
Poczta Polska - Odbiór w Punkcie
czas dostawy do 2 dni roboczych
9,90 zł 3,90 zł 0 zł *nie dotyczy
Poczta Polska - Kurier 48
czas dostawy do 2 dni roboczych
11,90 zł 5,90 zł 0 zł *nie dotyczy
Kurier DPD
czas dostawy 1 dzień roboczy
14,90 zł 8,90 zł 0 zł *nie dotyczy
Paczkomaty
czas dostawy 1 dzień roboczy
11,90 zł 0 zł 0 zł 1,3% wartości zamówienia

Kiedy tylko przesyłka zostanie nadana, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem. Ten e-mail zawiera link, które możesz użyć do śledzenia statusu swojej przesyłki w dowolnym momencie. Dopóki system nadawcy nie zostanie zaktualizowany, funkcja sprawdzania statusu przesyłki nie działa. Jeśli funkcja nie działa natychmiast, spróbuj użyć jej ponownie później.

Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta drogą e-mailową lub telefonicznie, abyśmy mogli sprawdzić informacje na temat dostawy Twojego zamówienia.

Kupione u nas towary zwrócisz w paczkomatach Inpostu w całej Polsce. Opłata za zwrot przez Paczkomaty Inpost wynosi 9zł. W sklepie Telimena.pl masz aż 30 dni na zwrot towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas odesłać.

Wykonanie zwrotu zostało sprowadzone do kilku prostych kroków. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów! Wystarczy wypełnić krótki formularz on-line, dostępny po zalogowaniu się na swoje konto.
Po przygotowaniu przesyłki nie musisz czekać na kuriera. Paczkę nadasz w dowolnym Paczkomacie Inpostu. Opłata za wysyłkę zostanie odliczona przy zwrocie płatności za zamówienie. Aby wykonać zwrot poprzez paczkomaty Inpost kliknij tutaj.

Jeśli nie odpowiada Ci taka forma zwrotu, możesz go wysłać w inny dogodny dla ciebie sposób. Pamiętaj o wypełnieniu i załączeniu formularza zwrotu. Aby pobrać formularz zwrotu kliknij tutaj.

Przepraszamy za pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z biurem obsługi. Po zapoznaniu się z danym zamówieniem podeślemy kuriera, który bezpłatnie dokona wymiany na odpowiedni towar.

Przepraszamy za przesłanie niekompletnego zamówienia. Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta, drogą e-mailową lub telefonicznie. Problem zostanie niezwłocznie rozwiązany.

Posiadając konto klienta w sklepie Telimena.pl jesteś uczestnikiem programu rabatowego. Warunkiem naliczenia rabatu jest zalogowanie się na koncie przed złożeniem zamówienia. Wartość zakupów jest rozumiana jako suma wartości opłaconych i odebranych zamówień z ostatnich 365 dni pomniejszonych o dokonane zwroty w tym samym okresie. Koszty przesyłek nie są wliczane do wartości zakupów.

Tak, nasze zamówienia są również obsługiwane poza granicami Polski, poniżej przedstawiamy cennik dostaw:

Przesyłka zagraniczna - przedpłata

 


Kraj

DPD Classic

Poczta Polska
     
Niemcy 44 zł 35 zł
Czechy, Słowacja 48 zł 35 zł
Austria, Belgia, Dania, Estonia, Holandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa 53 zł 35 zł
Słowenia, Szwecja, Węgry 57 zł 35 zł
Francja, Hiszpania, Wielka Brytania, Włochy
66 zł 35 zł

Wysyłka Pocztą Polską na terenie Europy (zamówienia powyżej 500 zł wysyłka gratis).
W przypadku wysyłki do innych krajów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta e-mail: sklep@telimena.pl

Nie oferujemy możliwości zwrotu zakupionych produktów w sklepach stacjonarnych. Zwrot jest możliwy jedynie przez odesłanie produktów na adres: Telimena.pl, Dworcowa 55, 88-100 Inowrocław.

Koszt odesłania zwrotu wynosi 9 zł przez paczkomaty InPost - oferta ta jest dostępna tylko dla klientów, którzy byli zalogowani w momencie składania zamówienia.

Klienci, którzy robili zakupy bez zakładania konta, mogą pobrać formularz zwrotu. Wypełniony formularz zwrotu należy dołączyć do paczki. Przesyłkę zwrotną klient może odesłać dowolnym przewoźnikiem, pokrywając koszty zwrotu we własnym zakresie.

Udostępniamy klientom opcję wymiany produktów. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta

Kod rabatowy można aktywować po zalogowaniu się na swoje konto klienta. Następnie należy wejść w zakładkę Twoje Konto-> Profity za bycie lojalnym klientem-> Moje rabaty. Po aktywowaniu kodu, ceny na stronie zostaną automatycznie obniżone o wartość rabatu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel